vineri, 6 noiembrie 2009

Surpriză plăcută!

În această seară le-am făcut o surpriză tare plăcută părinţiilor mei:am fost tare cuminte!
Astăzi am fost în vizită la mamaie Ştefi, şi am stat cu Străbunica, care face polidine...vă daţi seama săracul funduleţul ei ce păţeşte! Toată ziua m-am jucat cu Străbunica: mă urcam pe lada de la pat, şi mă duceam la margine, şi Străbuna mă ţinea de un picior şi îmi zicea: "Stai! N-auzi? Stai, să nu cazi!", şi mă dădea jos, şi eu iar ţup ţup înapoi pe baricade....
Spre seară m-am întâlnit şi cu tataie, care făcuse un focus pocus la telefon că o băgase pe mami în lista de respinse...aşa că de câte ori îl apela mami, nu puteau vorbi...au lămurit şi această problemă!
Tot astăzi am aflat că poate să îmi citească blogul şi mamaie Tanţi,mulţumită domnului primar Valentin Turigă, fost dirigite al lui tati! Acum o să am două cititoare fidele...că până acum era doar mamaie Ştefi, din familie....că aşa mai ar fi câteva prietene virtuale, cum ar fi tanti Pansy!
Mâine dacă este frumos afară facem o vizită la MaDridu, să verifice mami cum a ieşit coliva, şi care este reacţia la farfuriile de unică folosinţă, căci dacă nu ştiaţi mâine se împarte,şi mamaie Tanţi şi-a propus să introducă o nouă modă: farfuria de unică folosinţă! Şi să vedeţi voi dacă nu toată lumea din comună la următoarea sărbătoare va împărţi pe noua modă!
Ieri seară am stat şi cu naşul, şi ca răsplată că a venit să mă salveze din pătuţ, i-am tras un concert de mă auzea şi vecina...că atunci când a venit tati acasă, vecina plimba căţelul şi i-a zis "Cristi, plânge fata după tine!"...vecina este de treabă mereu, fiindcă are şi ea nepoţi, şi mereu îi zice lui mami că aşa sunt copiii, şi e normal să mai şi plângă....vecina nu este supărată pe mine şi pe concertele mele, ci pe vecina de deasupra ei, fiindcă la 5 dimineaţa începe să bage aspiratorul!

2 comentarii:

  1. Aha ....deci aveti relatii sus puse cu ...Primarul ...
    Ha ha ha!!!
    Si a adus el internetul in localitate ...
    sau
    are computer si le initiaza ...
    pe "ma-maitze"
    in tainele virtualului ???
    tare bune farfuriile de unica folosinta ...
    traiasca inventiile si persoanele care le fac publice ...Ha ha ha !!!
    Pupici Rozzzzz pt. doua Fete Cucuiete!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Internet era in localitate de mult, dar s-a gandit sa puna si la biblioteca...si calculatoare erau de mult, dar nu aveau interent.
    Si mami a yis ca e buna chestia cu frfuriile de unica folosinta, fiindca oricum la cate farfuri primesti de pomana mai mult te incurci de ele!
    PUPICI TARE ROZZZ SI DE LA NOI!

    RăspundețiȘtergere