joi, 12 noiembrie 2009

La mulţi ani!

Astăzi Străbunica mea împlineşte frumoasa vârstă de 84 de ani, şi pentru că ea nu poate citi pe "internes",aşa cum îl numeşte ea, am sunat-o şi i-am urat "La mulţi ani cu sănătate!".
Ieri am fost la ea, şi i-a dus cadou două creme antirid, că Străbuna ţine la tenul ei şi se cremuieşte zinlic să îşi întindă ridurile, zice ea.
Aşadar, ieri am fost şi am mâncat biscuiţi şi pufuleţi cu Străbuna, m-am jucat prin lucurile ei, i-am făcut vraişte în sticlele cu spirt şi frecţii, am făcut zorzoneleun caiet.....m-am jucat şi cu mamaie, care fusese la oftalmologie şi era cam ameţiţă, dar şi cu tataie niţel.
Străbuna credea că eu o să îi beau spirtul din sticle, şi mereu îmi zicea "Alo! Nu e de băut!", dar eu tot am făcut vraişte pe acolo...şi când pleca Străbuna la toaletă, să facă pipilică, că ea nu are pampers ca mine...ţup şi eu după ea e hol!
Astăzi în schimb mă cam joc singurică....tocmai am împrăştiat cd-urile lui tati în toate direcţiile posibile...dacă ar vede el! dar pânâ vine el, va strânge mami tot, şi nici nu zici că este copil în această casă...mami trebuie să înveţe, cum zice Străbuna! adică are de tradus ceva...şi mamaie tot o dă cu numărătoarea, păi dacă trebuie să învăţ ca mami până la aşa o vârstă, mai bine mă apuc mai târziu...aşa că eu o las mai moale cu numărătoarea! îmi ajunge să dau din mână ca şi când număr!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu