luni, 23 noiembrie 2009

La bunici!

Zilele acestea ne-am plimbat...
Sâmbătă, fiindcă era soare, mami a zis că să mergem la ţară, dar tati nu avea chef, zicea că trebuie să refacă acvariul...până la urmă, după ce am făcut programul administrativ am plecat la bunici, cărora nici nu le spusesem clar că vom veni!
Aşadar, am ajuns la ţară, şi am început programul de prostii...adică, seara am început să mă împrietenesc cu cablurile şi cu soba...cum prindeam drum liber în cale cum fuguţa la sobă, să scot cenuşa!
Duminică mami a zis să mai mă împărtăşască şi pe mine, şi pe la ora 9:30 am plecat la biserică..dar le-am făcut o surpriză: nu am stat să mă împărtăşască...adică, eu eram obişnuită cu părintele Cezar, dar el se cam sperie de concertele mele, şi l-a trimis pe printele Sorin să îmi dea să beau vin, şi eu m-am ruşinat, fiindcă nu îl cunoşteam...părintele a zis că mai a fost un băieţel care nu a vrut să bea vinul, şi că aştia mari aşa fac! Deja sunt băgată în categoria copiilor mari, vă daţi voi seama?
Mai pe la prânz tataie Marinic a vrut să se ducă la vot, dar mami a zis să mă ia şi pe mine, cu mamaie Tanţi...dar tataie a zis că nu se mai duce, că să nu care cumva să nu iau gripă de pe la careva pe acolo! Tataie e cu dezinfectarea, el e tare precaut cu mine...cică măcar dacă mă îmbolnvesc să nu mă îmbolnăvesc la ţară! Mamaie a recunoscut că m-ar fi luat cu ei, ca să mă vadă colegele ei de la primărie!
Astăzi am fost la mamaie Ştefi, şi evident că şi aici am făcut năzbâtii...vorba aceea, s-a trezit Străbuna cu mine în cap, adică ea dormea şi când a deschis ochii m-a văzut sus pe ladă cocoţată! În principiu, sunt cuminte, dar cum zice Strbuna "Stai, la un loc! Nu auzi? Alo!"...că nu pot sta două secunde în acelaşi loc!

2 comentarii:

  1. Mai ...si zi asa ...te-ai rusinat de parintele cel nou !!!
    Ha ha ha !!!
    Si ce de dintzishori are Maria Ta !!!!
    Se vad foarte bine in poza de inceput de blog !!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Dintisori mai astepta,fiindca avem abia 6!

    RăspundețiȘtergere