joi, 19 noiembrie 2009

Sunt matinală!

Zilele acestea am fost cam matinală, mă trezesc cam devreme şi îmi fac de lucru!
Marţi, în zi de grevă la metrou, am fost la mamaie Ştefi...în mod normal, noi dimineaţa, facem cam 20-25 de minute, însă de această dată am fcut cam 50 de minute...bine că s-a terminat greva, căci tati făcea pân la servici o oră şi patruzeci de minute!
Străbuna a ajuns la concluzia că mami şi mamaie nu ştiu ce înseamnă grevă, căci pe vremea ei când se făcea o grevă, venea şi te întreba:"Mergi la grevă?",şi dacă ziceai "Nu", cel care te chema la grevă îţi dădea cu un par în cap...aşa că ea se ducea!
În rest, m-am jucat ca de obicei...am făcut niţică ordine cu sticlele de spirt, cu pungile cu aţă, dar şi cu cărţile de rugăciuni!
Pe la prânz ne-a vizitat şi poliţia, care se interesa de existenţa unor asiatici în bloc...adică au suntat la interfon, şi mami nu voia să le dea drumul în bloc, dar au zis că îl caută pe domnul Tătaru, şi mamaie a zis că sunt cei care pun pliante electorale în cutiile de scrisori.
Dar surpriză, că au sunat la uşă, fiindcă la domnul Tătaru nu era nimeni acasă, şi soţia preşedintelui i-a îndrumat, ca a doua opţiune, la mamaie...dar au cam luat ţeapă, fiindcă mamaie chiar dacă este pensionară nu este spionul blocului,şi habar avea că întreadevăr la etajul doi stau nişte asiatici, ea susţinea că în bloc stau numai oameni serioşi şi tineri serioşi, şi nimeni nu se ocupă cu stupefiante...dar domnii poliţişti au spus că vor mai reveni oricum,şi că oricum blocul este filat.
Seara, mamaie a sunat-o pe doamna Tătaru şi i-a spus că îi vor vizita "aiţilop"-ul cum zice mami, iar doamna Tătaru, spionul numărul unu al blocului evident că ştia clar că există asiatici la etajul doi, şi că la acel apartament este trecută o persoană la întreţinere, şi în fapt stau patru! Aşa că întrebarea mea ar fi simplă: Dacă la apartamentul 11 este trecută doar o persoană, în loc de patru, pe mine de ce m-au trecut imediat ce m-am născut?
Doamna Tătaru ştie tot ce se întâmplă în bloc, şi nu ai cum să te fereşti...parcă ar fi un spiriduşi care este peste tot! Aşa a fost mereu...când era mami mică, dacă voiai să şti dacă te-a vizitat cineva când nu ai fost acasă, o întrebai pe ea,şi îţi zicea clar...findcă ea şi doamna Ungureanu stteau toată ziulica pe balcon şi tocau la seminţe! Când am să mai cresc eu niţel, la cât de curioasă sunt, probabil că am să îi dau o mână de ajutor în ale spionajului!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu