luni, 16 noiembrie 2009

Sub supraveghere!

O nouă invenţie la noi în casă: sunt sub supraveghere! Sub supraveghere video,de această dată! Adică, mi-au montat webcam pe uşa de la dormitor, care vede direct la mine în pătuţ!
Motivul este să poată vedea ce fac atunci când încetez să plâng, fiindcă mami îşi cam făcea probleme când mă lăsa singurică în cameră,şi tăceam brusc...şi o mai obseda şi textul lui tati: să nu fie fata traumatizată!
În altă ordine de idei, noapte atrecută le-am tras o gâdileală de nu s-au văzut! Adică spre dimineată nu am mai vrut să dorm,şi pentru că ei voia să doarmă, şi m-au luat la ei în pat, le-am tras o gâdileală, aşa cadou de ziua mea!

6 comentarii:

  1. Pai cand e ziua ta????

    Sa ne spui si noua, sa te pupacim si sa-ti uram LA MULTI ANI !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. pai pe 15 noiembrie am facut 11 luniţe...deciîn fiecare lună pe 15! pe 15 decembrie fac un anişor, dar turta mi-o rupe naşape 16 ianuarie....iar de Sf Andrei este iar ziua mea, că mă chiamă şi Andra!

    RăspundețiȘtergere
  3. vai cuscra ce ai facut la fata , dc era baiat ziceam ca e al doilea ion creanga sau tipul blond din singur acasa , si imam o urmeaza azi a descoperit priza am incremenit cand l am vazut cu gura la ea
    deci trebuiesc vreo 20 de camere nu numai una
    bafta

    RăspundețiȘtergere
  4. si ce faci atunci cand incetezi sa mai plangi?

    RăspundețiȘtergere
  5. Pai mă cam vizitează Moş Ene pe la gene...şi cam adorm!

    RăspundețiȘtergere
  6. Draga Cuscra,avertizeaza-l pe Rabdare sa mai aduca din Egipt nişte rabdare...căci vin zile aspre rău! Priza este doar începutul...şi să nu te mai aud că Imam nu face! Replica corectă este: Imam nu face acum!

    RăspundețiȘtergere