duminică, 15 noiembrie 2009

Maşina de pâine!

Weekendul acesta a fost cam ocupat...mami si tati au facut programul administrativ pe care îl aveau şi cam tot ceea ce îşi propusese, şi am mai fost şi în vizită!
Ne-au vizitat un pic şi naşii,şi m-au scos la plimbare....am luat o gură de aer vineri seară la plimbare cu naşii,şi naşa s-a mirat că sunt cuminte...e bine că naşa uită repede, că tocmai începusem concertul când au intrat în casă şi le-am cântat ceva frumos, dar cam ţipat...şi m-am supărat fiindcă naşul îmi zice "Mahalagioaica", că mereu fac scandal, dar eu fac concert! Naşa zice să mă ia şi ea un weekend la ei, dar cred că naşul ne vinde pe amundouă pe un leu cum a făcut şi cu pisica!
Sâmbătă după ce mami şi tati şi-au terminat treburile s-au gândit să facem o vizită la anti Toni, fiindcă dumincă verişoare lui mami Ana avea examen de rezidenţiat şi aveam program cu ea! Ne bucurăm că mai avem un medic în familie, care poate aterizează la Bucureşti! Revenind la tanti Toni...aşadar, am fost în vizită şi am luat o gustare la ea...tanti Toni nu prea ştie cu cine are deaface că tare m-a mai lăudat că sunt cuminte, dar de fapt eu eram adormită...eu mă tot uitam la mama lui tanti Toni, că vorbea cu mine şi îmi tot zicea "chiţ! Chiţ!",şi mi-am dat seama că nu este Străbuna mea, că ea îmi zice doar "Fată frumoasă, stai cuminte!", că la Străbuna nu stau eu aşa elegant şi cuminte! Tanti Toni drăguţă ca întotdeauna!
După ce am plecat de la tani Toni, fiindcă am făcut impresie bună am fost în Auchan, unde mami a zis că nu mai mergem împreună...adică îl trimitem doar pe tati, fiindcă ete foarte mare şi dacă începe mami să ia la rând toate rafurile nu este bine deloc, că nu ne place ce vedem la casă! Oricum principalul motiv pentru care am fost la Auchan este că ne-am cumpărat maşină de pâine...acum exerimentăm reţete de tot felul....sâmbătă noapte, la 1 mai exact, noi păpam pâinică, să vedem cum este!

2 comentarii:

  1. o familie frumoasa, o fetita superba.Spor la facut si la papat painica!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim mulr Libra! Pupici Rozzz, cum ne-a invatat tanti Pansy!

    RăspundețiȘtergere