luni, 9 noiembrie 2009

Nu o să mor de foame!

În acest weekend am fost la MaDridu! Evident că am stat numai în braţe...dintr-un "braţe" întraltul....m-am împrietenit până şi cu Gherghina, mătuşa lui tataie Marinică!
Am ieşit la poartă să vedem mireasa, că mami de câte ori mergem la ţară îi place să vadă mireasa când vine la fântână să scoată apă...şi cum ziceam am ieşit la poartă, şi ne-am văzut şi cu clanul celor care stau pe bancă la tanti Tia, şi toată lumea m-a admirat şi m-a drăgălăşit...mamaie când am intrat în curte m-a dus imediat să mă spele că cică cu gripa asta nu se ştie...dar a dat-o tataie de gol, ca intotdeauna: "Spală bine fata! Dezinfecteaz-o de la babe! Că e gripa asta!".
Am fost şi în plimbări pe la Angela, ca săpăpăm o prăjitură, că ea mereu are câte ceva făcut prin casă...dar de data asta ne-a tras ţeapă, că nu făcuse nimic, fiindcă o avea bolnovioară pe Ţiparina, care trebuie să facă puiuţi! Angela în schimb ne-a dat mere, să pap două săptămâni!
Am făcut şi grătar cu unchiu Vali, şi am stat în braţe la el, şi m-am jucat cu el şi cu mătuşa Silvia, care face prăjituri de mori mâncând! Bun grătarul,că am păpat şi eu un pic!
Noaptea am dormit cu mami şi cu tati în pat! Vă daţi voi seama ce plăcere pe mine....în toiul nopţi însă m-am trezit, şi am văzut că ei dorm, dar mie îmi era cam sete, aşa că am găsit biberonul şi am început să beau de zor...mami care doarme iepureşte, când m-a văzut stând în fund şi trăgând la bibe a rămas mască, că nu îşi dădea seama cum de nu am venit eu călare pe ea să îmi dea lăptic, şi m-am gândit să iau bibe! Mamaie când a auzit a zis că de acum e clară situaţia: nu mai mor de foame, dacă şi noaptea mă descurc!
În altă odine de ideei,am aflat că unchiul Costel este tare mândru de mine,şi deaia mă drăgălăşeşte atâta, şi se interesează mereu de mine, că cică sunt prima strănepoată care i-a călcat şi lui curtea! Nici nu ne trecuse prin cap că acesta ar fi motivul, dacă ne întreba cineva!

2 comentarii:

  1. Mhhhh ce bine suna ...Gratarel ....mhhhh!!!!!
    Si zi asa esti fetita mare ...
    iti iei singurica biberonul ....mai ce trece vremea ....

    RăspundețiȘtergere
  2. Din pacate vremea trece prea repede, tanti Pansy!

    RăspundețiȘtergere