miercuri, 4 noiembrie 2009

Ce am mai făcut eu!

În ultima vreme abia am lăsat-o pe mamisă îşi facă treburile de bază....vorba lui tati: zici că la noi în casă a fost război! Tati mereu se întreabă dacă va mai fi ordine vreodată la noi în casă, şi se bucură că nu îl mai ceartă mami că nu păstrează curăţenia, şi că este dezordonat....zice că nu mai ocupă el locul întâi la cei care fac cea mai mare dezordine!
În rest eu pot să spun că am învăţat trucul cu telecomanda....adică, am observat că mami sau tati sot o baterie din telecomandă şi o pun undeva, ca să numai pot schimba eu aşa uşor canalul...însă, eu fată istează am stat şi am analizat cu ajung eu la baterie, şi i-am adus-o lui tati, împreună cu telecomanda, ca să pricepapă să nu mai mă lase fără jucărică....dar tati mi-a scos capacul şi m-a lăsat pe mine să mă chinui să o montez la loc...cam greu!
În altă ordine de ideei duminică am stat cu mamaie Ştefi, fiindcă mami şi tati au fost la Sorin la nuntă...vă daţi seama ce destrăbălare pe mine! Mi-am făcut de cap şi cu mamaie, şi cu tataie, şi cu Străbunica! Mami zice că trebuie să îi cam bage în şedinţă pe bunici,că mă răsfaţă prea mult....şi mai ales pe tati!
Acum ce să vă mai spun? Că tocmai am făcut niţică ordine în nişte cataloage Lor Mar, şi am rupt ţinutele care nu îmi plăceau....să vedem dacă şi mami are aceleaşi gusturi cu mine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu