joi, 19 noiembrie 2009

Invitată la Baby Expo!

Grasu de Imam, m-a invitat la Baby Expo...adică el a câştigat invitaţii la concursul "Competitia Bebelusilor care merg de-a busilea" şi la "Salsa Baby!", şi s-a gândit să mă invite şi pe mine!
Aşa că mâine dacă este frumos afară, mergem la shopping la Baby Expo! Să vedeţi destrăbălare pe noi...deja tati s-a cam speriat când a auzit!
Să vedem dacă Imam mă mai recunoaşte, că nu ne-am văzut de ceva vreme...şi mă gândesc că dacă pe taică-su nu-l mai recunoaşte, fiindcă e niţel mai mult bronzat decât a plecat şi a mai venit şi fără barbă din Egipt!
Dar îl dau eu pe brazdă, că doar vorbim aceiaşi limbă....şi cu această ocazie îl şi mai învăţ pe unde să mai umble, şi ce să mai aranjeze şi el prin casă, că prea e cuminte...şi văd că faza cu priza a înţeles-o! Şi mai am multe să îl învăţ: cum să facă ordine, cum să ascundă jucăriile, cum să se ascundă, cum să deschidă uşile şi sertarele, cum să arunce cu mâncare, cum să scuipe, cum să muşte mai cu spor...şi mai sunt!

4 comentarii:

  1. Ahhhaaaaa ...
    domnisorica Sara ...danseaza si salsa acum ...
    si vrea sa fie si profesoara ...
    cite profesii de viitor ...
    ha ha ha!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, suntem mare dansatoare! Am luat locul 1!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ha ha ha ....
    deci si Shakira ....sau Beyonce ....
    sint in vizor ....
    ha ha ha !!!

    RăspundețiȘtergere
  4. O sa povestim pe blog cand o sa avem un pic de timp...momentan ne refacem ca am colindat mult!

    RăspundețiȘtergere