joi, 12 noiembrie 2009

Cadou pentru tati!

Astăzi i-am făcut un cadou lui tati, la care el a reacţionat:"Şi eu ce fac acum!"
După ce în prima parte a zilei am împrăştiat cd-uri în toate direcţile, am descoperit că biroul are şi nişte rafturi neexplorate de mine...în timp ce mami aranja cd-urile eu eram tare interesată de răfuleţe....am scos tot, dar absolut tot din răftuleţe, şi nu vreţi să ştiţi ce a ieşit!
Mami a renunţat să mai aranjeze, deja i se cam luase de atâtea cd-uri....când a venit tati acasă şi a văzut ce ispravă am făcut nu a ştiut ce să facă mai întâi...aşa că a luat o cutie şi a stâns totul în aceea cutie, şi pentru că eu îl tot certam m-a luat mami să îmi dădea să pap...dar eu tot cu ochii pe tati eram...şi am văzut că el bagă cutia în bibliotecă...aşa că imediat ce am coborât din scaunul de masă, m-am dus şi am deschis uşa la bibliotecă...şi am tras de cutie...când m-a văzut tati, numai ştia ce să facă! Dar i-a venit lui ideea, şi a legat uşile la bibliotecă cu şoricei.
Hai că fug, că am treabă să dau pătura de pe pat jos....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu