duminică, 15 noiembrie 2009

Biscuit cu ciocolată!

Când am fost la mamaie Ştefi ne-a dat o cutie cu biscuiţi înveliţi în ciocolată, şi mami şi tati au mândcat şi mie nu mi-au dat! Păi e bine aşa? Vă zic eu că nu!
Dar fiindcă de acum sunt fata voinică ştiu să mă şi autoservesc,păi ce credeţi!
Mami a păpat un biscuite şi a pus cutia pe masă, dar eu am avut grijă şi am lovit măsuţa pănă am reuşit să ajung la cutie...şi când am ajuns la cutie, am scos punga cu biscuiţi, şi m-am servit...mami cu nasul in calculator, tati cu nasul in televizor, eu cu nasul in biscuite....s-a trezit tati să o întrebe pe mami dacă a terminat biscuiţii, dar mami a zis că mai erau doi, şi tati a zis că nu crede că mai e ceva, că eu deţin cutia goală!
Când m-a luat mami în primire eram numai ciocolată pe gură...păcat că m-a văzut tati, că mai înhăţam şi ultimul biscuite!Mami oriucum avea emoţii, că am mâncat ciocolată!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu