luni, 23 noiembrie 2009

Câştigătoare!

Aşa cum v-am spus, am fost invitată de Imam la Baby Expo...şi evident că vineri, eu şi mami am onorat invitaţia!
Aşadar, vineri la ora 10:30 ne-am întâlnit în faţă la Sala Polivalentă cu Imam, mami de Imam, şi cu Sexy Nina, vecina lui Imam...şi am început destrăbălarea...am făcut shopping şi ne-am distrat.
Am participat la concursul "Competiţia Bebeluşilor care merg de-a buşilea", şi am câştigat faimosul loc 2...ghinion că locul 1 l-a vânat o fetiţă care fugea! Imam nici nu a avut nici o treabă că trebuie să participe la concurs, şi s-a culcat! Mulţumim Nesle pentru premii!
Am mai participat şi la concursul "Salsa BABY", unde am câştigat locul 1, şi eu şi Imam...eu am dansat cu mami şi Imam cu Sexy Nina! Mulţumim Mustela pentru premii!
Ceea mai deosebit aciziţie este un căluţ tip balansoar, de care trag toată ziua prin casă....bine că a bătut-o mamaie Ştefi pe mami la cap să îmi cumpere căluţ, să am şi eu ce târşâi, că leuţul pe roţi nu îmi ajungea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu