luni, 14 septembrie 2009

Surpriză, surpriză!

     În acest weekend le-am făcut părinţilor mei o surpriză frumoasă: am fost cuminte! 

    Mami şi tati au fost la nuntă la Claudiţa şi Florin....eu am stat cu mamaie Ştefi şi tataie Adrian, şi am fost tare cuminte! Nunta a avut loc foarte aproape, aşa că mami putea să vină oricând, dar cum am fost cuminte nu a fost nevoie să ne viziteze! Mamaie a spus că acesta a fost un exerciţiu pentru nunta lui Sorin.

    La nuntă mami şi tati s-au simţit foarte bine, chiar mami a fost încântată de colecţia de ceasuri a patronului restaurantului, crede că le-a adunat din toată lumea. Ceea ce nu i-a plăcut lui mami a fost faptul că a realizat că îmbătrâneşte, fiindcă deja are foarte multe amintiri...

    O altă surpriză este că de ieri am început să mă deplasez şi mai repede.... în patru labe....

    

3 comentarii:

  1. HA HA HA >>>ESTI O MICA NAPOLEOANA ...
    cintat ...Ca Celine siMadonna ...tras de cabluri, viitoare mica -mare inginera ...
    si acum ...vrei sa-l intreci pe jamaican...
    hmmmmm ...
    si mami a ta ...are amintiri ...
    asta e de bine ...
    ca altii se confrunta cu ...roza ...scle-roza ...
    asa ca amintirile sint semn bun!!!
    HA HA HA ...
    Tanti ...Pansydra !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim de incurajari...si dupa poza de pe blog, nu esti deloc Tanti!

    RăspundețiȘtergere