marți, 22 septembrie 2009

Goange de vineri!

     Vineri am mai făcut câteva goange, cum zice mamaie Ştefi!

     1. Mama s-a dus la bucătarie să îmi facă papa bun, şi pe mine m-a pus frumos în scaunul de masă cu multe jucări pe tavă....între timp, eu fată harnică am aruncat toate jucăriile şi am vrut să le adun...aşa că m-am întors pe burta, m-am strecurat printre laterala scaunului şi opritorul de coborâre, dar m-am blocat cu capul între tavă şi scaun...pentru că numai puteam să cobor, am început să mârâi! Nu să plâng, căci era vina mea! Când a venit mami să vadă de ce mârâi nu îi venea să creadă ce vede, şi imediat a tras tava, şi m-a scos din încurcătură. Partea prostă este că de atunci îmi fixează tava la nivel 1, adio nivel 3, şi mă bagă în centuri, căci zice că sunt periculoasă!

    2. Am descoperit că pot să mă dau jos din pat mergând la marginea patului, şi coborându-mi picioarele, dar mami tot nu mă lasă singură în patul mare!

    3. Am început să îmi ascut dinţi rozând la laptopul lui mami...evident că nici asta nu mă lasă să fac!

   4. De supărare că tot ceea ce îmi place mie ei nu mă lasă să fac, am început să îmi scrâşnesc dinţi!  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu