marți, 8 septembrie 2009

Am învăţat să pup!

     De ieri am desoperit că ştiu şi eu să pup....

     Să vă povestesc: seara, când îmi face mami baie...cu toate că în ultimul timp tati este cel cu care mă distrez, şi batem apa....şi ajungem la pup scutecul de seară, mă pupă pe buric, şi suflă pe burtică, şi mă muşcă....ca să le arăt că am învăţat şi eu mişcarea, de ieri, fac şi eu la fel cu mami!

     Mami de Imam, a zis astăzi că eu sunt mai isteaţă decât Imam....cam exagerează ea! Imam are mai mult noroc decât mine: a început să aibă prieteni din desene animate...acum are un Jerry, şi căutau un Tom....ca să îl prindă pe bietul Jerry....dar mami de Imam a zis că nu vrea, că face pipi în casă...aşa că acum cred că au rămas şi fără Jerry, şi fără Tom.

3 comentarii:

  1. Aveti grija ...cu muscatul ...
    ca o prietena a mea ...il musca de drag pe baietelul ei ...si apoi si el a inceput sa faca ...la fel ...
    da' ...musca ...bine .
    Si apoi ...nu stiau cum sa-l mai ...dezvete !!!
    Pupici si baie buna cu suflat pe burtica !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim de pont! O să o pupăm doar....că la cum imită....

    RăspundețiȘtergere