sâmbătă, 5 septembrie 2009

Program cam încărcat!

     Zilele acestea nu prea am mai scris ce am făcut,că am programul cam încărcat...abia a reuşit mami să posteze reţetele cu ce am mai păpăcit şi eu pe aici.

   În mare am fost în plimbări...cum zice mamaie Ştefi, mie îmi place îmi plimbări, în delegaţie,ca lui tataie Adrian...abia aştept să cresc mai mare să mă duc cu tataie la curte, să trag pisica de coadă.

   Aşadar, am fost la masaj...partea la care lucrez cu Florin,îmi palce, fiind că se cam pune la mintea mea, şi cât facem programul se strâmbă ca toate animalele şi mă pupă pe picioruşe,şi îmi zice că sunt ceea mai frumoasă fetiţă cu care lurează el, că am ochii negrii....însă partea cu doamna doctor nu îmi place deloc, mami a cam ajuns la concluzia că nu îmi place de doamna doctor, pentru că de fiecare dată fac câte ceva: ba îi dărâm ochelarii de la ochii, ba îi dau câte un picior în faţă, ba arunc cu jucăriile în ea....mami zice că aşa era şi ea cu tanti Puica, asistenta care îi făcea injecţii când era mică, chiar a şi drăcuit-o pe biata femeie că i-a făcut moldamin....

     Am mai fost şi pe la bunici, prin Crângaşi....şi evident că am fost alintată....mamaie Ştefi îmi tricotează tot felul, mami îi zice să numai facă atâtea, că la iarnă iar se supără că nu port tot ce mi-a făcut ea...aici are o parte de vină şi mamaie Tanţi, că i-a dat material cu care să lucreze...oricum,acum mi-a făcut un fel de bleizer, tare drăguţ, mă mir că nu vrea şi Străbuna unul....o să punem poză,să vedeţi şi voi!
    Ieri ne-a vizitat şi naşul...evident cu treabă....avea de luat de la tati ceva...trebuia să vină şi naşa, dar cum ea se suceşte şi se răsuceşte de o mie de ori, nu a mai ajuns...bine că mami nu s-a ambalat, să pregătească ceva, că iar lua ţeapă...nu s-a ambalat, că nu a avut timp, şi că a ponderat-o tati, care a zis că propune un pariu: că naşa nu vine! şi tati face pariuri doar când ştie 100 la 1000 că le câştigă.

   Astăzi am fost şi noi la Real, de am mai ieşit şi eu la o sesiune de cumpărături....chiar dacă aştept Baby Expo...şi e chiar de ziua lui mami, vă daţi voi seama ce destrăbălare va fi...că de la ei chiar ai ce cumpăra....

   Mai târziu mergem pe la Andreea, verişoara lui tati...să le facem şi lor o vizită...că de mult ne invită pe la ei! şi stau la două blocuri distanţă de noi....

 

3 comentarii:

  1. Ha ha ha ...
    esti o micuta domnisoara Goe ...
    saraca doamna doctor ...
    ha ha ha ...
    si mami a ta ...cu moldaminul ...
    si eu care credeam ca numai tu esti neastimparata !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. pai strabuna ta vrea tot ce zboara sa nu i lipseaqsca si ei ceva ma mir ca nu a vrut si mingie ca a ta ihihihhi

    RăspundețiȘtergere