duminică, 13 septembrie 2009

SRI-sta!

     Miercuri şi joi am avut ultimele şedinţe de masaj....am fost cuminţică, parcă ştiam că sunt ultimele....acum aşteptam aprobarea pentru orteză, care durează între o lună, şi cinci luni....mami este mulţumită că nu îmi trebuie neapărat, dar celor care au nevoie neapărat ce fac? 

    Aşadar, am fost cuminte şi la doamna doctor....Florin a zis că o să îi lipsească mica SeReIstă...aşa îmi zicea el mie, că am ochi frumoşi dar parcă aş lucra la Servicile Române de Informaţii, că urmpresc tot ce face, şi vreau să umblu la toate butoanele de la aparatul lui, şi de câte ori îmi făcea şi tratament cu laser vroiam şi eu să mă foc. 

   Mi-au ieşit şi rezultatele la analize....sunt o fetiţă sănătoasă, numai că am o mică problemă cu colesterolul, care după uni medici este moştenită de la mami...asta este, trecem la regim! 

3 comentarii: