joi, 17 septembrie 2009

Am fost la Simona!

     Astăzi am fost la Simona, doctoriţa mea...am fost dimineaţa la bunici, şi după aceea am mers cu mamaie şi mami să mă vadă şi Simona. Când m-a văzut a zis că arat foarte bine, şi ne-a explicat de ce am monocitele şi limfocitele peste limită, şi colesterolul în limita de atenţie....şi anume monocitele şi limfocitele sunt mari datorită faptului că am imunitate foarte dezvoltată datorită laptelui matern, iar colesterolul se datorează tot laptelui matern, fiindcă este foarte gras, şi singura soluţie este să îşi scadă mami colesterolul....mami a mai cerut o trimitere la neurologie, şi Simona a zis că din punctul ei de vedere nu este cazul, dar pentru liniştea lui mami ne-a dat.

    Mami a început să se consoleze că nu va obţine titlul de doctor anul acesta, din motive obiective...speră că până la anul aceste motive se vor anula...de fapt a cam construit o strategie în acest sens...aşadar, Străbuna trebuie să mai aştepte ca să îşi aducă prietenele la consultaţie la mami...căci dacă nu ştiaţi, Străbuna credea că mami se face doctor de oameni! Hahaha....

    În seara aceasta m-a spălat tati, şi a ajuns la concluzia că este din ce în ce mai dificil...că el mă spală şi eu arunc apă pe el, el îmi pune scutecul şi eu mi-l desfac, el mă îmbracă şi eu mă dezbrac! Tati a săpat, a căutat şi a aflat că mami poate să îşi scadă colesterolul cu ceaiul Alb...deci, mâine mergem la plafar să caută Ceai Alb, în cazul în care a auzit cineva de aşa ceva!

   Astăzi este ziua lui Gabi...vărul lui tati...şi cu această ocazie îi urez şi eu(căci eu nu am vorbit cu el la telefon, şi oricum nu cred că înţelege mare lucru din aaaaa,eeeeeeee,ama): La mulţi ani, multă sănatate, bucurii şi realizări! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu