marți, 8 septembrie 2009

Am făcut analize!

     În cele din urmă ajungem să mai scriem şi noi ce mai facem...

     Sâmbătă seară am fost şi noi în vizită pe la Silvia şi Vali, m-am simţit tare bine....am râs, m-am jucat, am cercetat şi pe la ei prin sufragerie cum stă treaba....mami s-a mirat că Silvia ştie toate numele mele! este o chestie! Andreea nu era acasă, a fost cu unchiu Vali să se pregătească pentru examenul de miercuri, când are de dat traseul....îi urăm şi noi MULTĂ BAFTĂ!

    Ieri am fost pe la bunici...ce să vă povestesc că i-am făcut lui mami o surpriză plăcută...mami şi tataie a trebuit să meargă la notariat, şi au stat ceva vreme...eu am stat cu mamaie, am dormit, am păpat, m-am jucat...mami a fost mândră de mine! speră că aşa să fiu şi sâmbătă...căci sâmbătă seară mami şi tati se duc la nuntă, şi eu rămân cu bunici, vă daţi voi seama ce mă destrăbălez şi mă răsfăţ! Am păpat bine...mi-a dat mamaie dovlecel de plăcintă...tare bun, o să îmi facă şi mami! 

   Mami s-a mirat că nu mi-am pus mâncarea în cap şi de acestă dată....mamaie evident că oricum mi-a luat apărarea, şi a zis că ce mami a uitat când şi-a pus şi ea mâncarea în cap? căci şi mami făcea prosti, chiar mai mari ca mine....pe mami au dus-o la creşă, că Strabuna avea probleme mari cu Strabunul,şi nu putea să stea şi cu mami, iar mamaie şi tataie duceau cadouri la creşe să o ţină pe mami acolo, că făcea numai prosti...până într-o zi, când mami a rezolvat toată problema punându-şi farfuria de ciorbă în cap...şi când a venit tataie să o ia pe mami, a găsit-o spălată în cap, şi i s-a zis că nu o mai pot ţine acolo! Aşa că mamaie Ştefi a găsit-o pe o vecină de-a Străbunei să stea cu mami...care vecină a devenit pentru mami mai târziu mamaie Miţa...mamaie Miţa tare de gaşcă, o lăsa pe mami să facă tot ce voia atât timp cât erau doar ele acasă...când venea tataie Marinică, soţul lui mamaie Miţa acasă, treaba se schimba, mami trebuia să fie cel mai cuminte, şi cuminte copil...dar avea mami grijă şi recupera în restul timpului...mamaie Miţa se punea la mintea lui mami, astfel că a lăsat-o pe mami să aducă şi porcul în casă, să doarmă în acelaşi pat!

   Revenind la zilele noastre, luni după-amiază am fost la masaj...aceiaşi placă ca în ultima vreme...când am intrat, portarul ne-a întâmpinat cu:"Tot în braţe Mogâldeaţă? Tot în braţe? Dacă nu te iubeşte maică-ta....", Florin la fizioterapie s-a jucat cu mine şi m-a drăgălit, dar când a venit rândul doamnei doctor s-a rupt filmul...i-am tras o zgârietură zdravănă....mami s-a lămurit că devină este persoana,şi nu eu...că şi Florin mi-a făcut masaj la un picior, când eram la aparat, şi nu am urlat, ci am râs....aceasta este situaţiunea! 

    Astăzi am fost de mi-a recoltat sânge pentru analize....iar am uimit-o pe mami! am fost tare cuminte, am râs, m-am jucat, m-am alintat cu domnişoarele asistente...mami a fost plăcut surprins de personalul de la recoltare analize de la Spitalul Marie Curie...doar că proba de pipilică nu am reuşit să o dăm, căci şi deoarece eu nu suport punguţa de recoltare lipită de mine...de aseară mami tot se distrează cu punguţa, a încercat varianta, cu scutec, fără scutec, cu punga orietată în jos, cu punga orientată în sus...ideea este că în momentul când simt că am făcut pipi îmi trag punga, şi curge tot, sau mă trag de scutec până se dezlipeşte punguţa, până acţionează mami! Asta este....mami a zis că numai ducem nici un pipi...dacă iese ceva suspect la vsh atunci ducem şi pipi.... 

3 comentarii:

  1. Offff gra treaba cu pipi asta ...
    numai mama ...sa nu fii!!!
    Da' ia spune tu lu' tanti ...
    porcu ' era adevarat sau de jucarie ...
    daca era ...cu adevarat
    ...adevarat ...
    mamaie Mita aia a voastra ...ma intrece si pe mine ...in traZnai !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Era foarte adevrat...deaceea mamaie a dus/o pe mammi la creşă, fiindcă îi era frică că o mănâncăprocul pe mami...dar tot la mamaie Miţa a ajuns! şi tot cu porcul în pat a dormit, şi mânca în volieră la găini, jucându+se cu puiuţi!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce viatza ...minunata a avut mami a ta !!!
    Si purcelu' desemenea !!!

    RăspundețiȘtergere