duminică, 27 septembrie 2009

Am făcut Buff!

     Joi, când am venit de la Baby Expo, mami m-a pus în scaunul de masă, şi s-a dus să se schimbe....ea credea că sunt în siguranţă, şi nu mă duc să deschid uşile...însă s-a grăbit, şi a uitat să mă prindă în centuri.

    Eu, o fată tare harnică, nu am putut să stau liniştită, aşa că m-am sucit şi învârtit până am reuşit să mă strecor printre speteaza scaunulul şi tavă....tava era fixată la nivelul unu, însă speteaza era dată pe spate la maxim, aşa că am avut destul loc....când am reuşit să mă cobor, s-a auzit bufffff...mami a avut senzaţia că i-a stat inima, şi imediat a fost lângă mine, dra eu nu aveam nimic, stateam ca o floare în funduleţ,sprijinită oarecum de canapea....păi ce numai Grasu" să facă bufffffff? şi eu oricum trebuie să fiu înaintea lui că doar sunt mai mare ca el.....

2 comentarii:

  1. Eiii ce sa-i faci ...mai facem si BufuletZ !!!
    Bine ca nu a fost ...prea rau !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, mai facem si Bufffff...tati zice ca pana am sa cresc am sa ma obisnuiesc!

    RăspundețiȘtergere