marți, 22 septembrie 2009

Străbunica ceea responabilă....

     Sâmbătă şi duminică am fost la MaDridu, la bunici....am fost cuminte de nu se poate, dar lasă că îmi iau eu revanşa....am stat în curte, m-am jucat şi am râs cu lumea care a vrut să se joace cu mine, am privit frunzele, am stat cu mamaie care mi-a tăiat trei puiuţi....deci, am fost cuminte!

    Duminică ne-au vizitat naşii...am tras un mic concert pentru naşa....aşa, să nu îmi stric reputaţia de Celine!

    Ieri, am fost la bunici în Crângaşi...şi cum Străbuna se laudă, că atunci când va începe mami serviciul va avea şi ea grijă de mine, mami a zis să facă un test: m-a lăsat în pat cu Străbuna, şi i-a zis să aibă grijă de mine...dar era cât peaci să cad din pat! Dar dacă nu ştiaţi, Străbuna este cam la fel  ca mine, şi anume: mamaie Ştefi îi pune mâncarea în farfurie şi îi pregăteşte masa, mamaie Ştefi o spală, mamaie Ştefi o îmbracă.....

    Mama lui Imam, i-a zis lui mami că nu ştie cine este mai nebună: mami că a pus-o pe Străbuna responsabilă cu mine, sau Străbuna că se crede în stare să aibe grijă de un titirez ca mine, dar ştie sigur că mamaie Ştefi are nervi de fier, că suportă  toate fiţele! 

2 comentarii:

  1. Doamne ... va tineti nuuuumai de traZnai !!!
    ha ha ha ...
    Pupici pentru Titirez si pentru mamica de Titirez -Celine !!!
    HA HA HA ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim de pupici! Te pupăm şi noi!

    RăspundețiȘtergere