miercuri, 16 septembrie 2009

L-am stricat pe Thomas....

      Mami zice că l-am stricat pe Thomas...eu nu recunosc nimic! 

      Dacă nu ştiţi cine este Thomas vă spun eu acum: este elicopterul cumpărat de la Sinaia...şi eu i-am spart roţile, că am dat cu el de pământ, i-a smuls şapca,  şi i-am rupt antena....dar eu nu recunosc nimic!

      Mamaie Ştefi când strică ceva, când îi zice tataie Adrian că ea a stricat, îi răspune că nu ea e devină ci respectivul obiect a fost făcut prost...cum mami seamănă cu Străbuna, eu am dreptul să seman cu mamaie....aşa că nu eu sunt devină...ci elicopterul a fost o chinezăraie ieftină, că dacă îmi lua unul adevărat nu reuşeam eu să îl stric!

      Pe de altă parte, mami îl ceartă toată ziua pe tati, că cică din cauza lui nu vreau eu să dorm singură în pat...că el mă ia cu ei în pat, şi el insistă că sunt şi eu mică, şi mai dorm 6 luni cu ei să gata....să vezi ce ţeapă îşiia, că dacaă nu o lasă pe mami să mă adoarmă în pătuţ o să dorm cu ei mult şi bine....

     Tot tati nu prea mă lasă să mă ridic şi să stau în picioare cât vreau, că zice că dacă cad şi mă lovesc la cap...mami, mai practică, zice că deaia a făcut Dumnezeu capul tare, că o să mă lovesc o dată, mă lovesc şi a doua oară, şi după aia învăţ eu ce am de făcut!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu