miercuri, 16 septembrie 2009

Fondatoare de club!

      Am început să trec din clubul teroriştilor care nu vor să doarmă în patul lor, în clubul jucăuşilor!

      De ieri mă consider domnişoară, fiindcă am împlinit venerabila vârstă de 9 luni! Aşadar, mulţumesc celor care nu au uitat că m-am născut pe 15 decembrie, şi mi-au dat un telefon să mă felicite! 

    Aşadar, am zis că trebuie să fiu mai independentă şi să numai dorm cu capul pe mami, şi cu picioarele pe tati...şi la cinci minute după ce m-a aşezat mami în pătuţ, am început să visez deja....dar, dimineaţa la ora şase le-am dat trezirea: m-am ridicat în cele două picioruşe ale mele,şi am început să vorbesc cu ei...numai că ei dormeau...şi tati m-a luat lângă el, numai că nu a înţeles că euam chef de joacă, şi nu de somn, aşa că am început să fac escaladări....până la urmă, am venit cu mami în sufragerie să ne jucăm...ea mai mult dormea, dar ce contează? Mult mai dorm adulţi aştia!

     Mami a zis că pot să deschid un club, fondatoare fiind eu şi Imam, şi să se numească: Clubul Jucăuşilor Care Nu Dorm Noaptea! 

2 comentarii:

  1. Offf Doamne ...saraca mami a ta ...ma intreb cita cafea ii trebuie sa se poata tine dupa tine !!!???!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. mami s-a lasat de cafea, de cand m-am instalat eu la ea in burtica....si nu vrea sa se mai apuce....dar il mai punem la treaba si pe tati!

    RăspundețiȘtergere