luni, 25 mai 2015

La hotelul meu nu gratis

Am în plan să îmi deschid o afacere: un hotel.
Am stabilit de unde fac rost de bani, căci aceasta a fost prima întrebare din partea mamei: de la bunici.
Am stabilit unde îl construiesc și acum eram la capitolul oferte de angajări.
O sun pe Talida și îi ofer postul de bucătăreasă, dar Talida mă întreabă ce avantaje mai îi ofer pe lângă salariu: telefon, mașină, asigurare medicală, gratuitate dacă vrea să stea în hotel.
Eu: gratuit in hotel nu.
Mama: cum fată nu? Dacă tu ne dai mai puține benefici decât la serviciul de acum, noi nu ne angajăm la tine.
Eu: dar ce vrei să dau faliment?
Mama: să îi spui și M când mergi la ea la salon și te tunde gratis să nu mai fie gratis, ca să nu dea faliment. Și ca să fi sigură că nu dă faliment să îi plătești și sucul și plimbatul prin salon prin toate camerele, ca tur de vizitare.
Eu: păi la ea e altceva.
Mama: ce altceva? La ea nu e treabă de feliment?
Eu: bine, vă dau o reducere, dar nu mare.

Mama: în mintea ta vrei să muncim ca voluntari. 
Încă mai negogiez.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu