luni, 18 mai 2015

Cineva

                     Mama: ți-ai făcut tema pentru acasă la mamaie?
                Eu: sigur!
                Mama: zici acest sigur că nu s-ar concepe altfel. Surpriză, surpiză, dar ce să vezi că doamna ne-a trimis o fisă părinților pe Facebook.
                Când ajungem acasă, și mai mare surpriza: fișa mă aștepta printată pe birou. Tata se ocupase de acest lucru, care nu este prieten cu Facebook-ul.
                Eu: chiar frumoasă fișa!
                Mama: mă bucur că îți place.
                După un timp, eu: am terminat.
                Mama: ok. Mâine să i-o dai doamnei pentru corectat.
                Eu: o duc acum la ghiozdan.
                A doua zi dimineață, după ce merg și mă așez în bancă, reapar pe hol și îi zic mamei: nu mai am tema, ști tema care trebuia să o arat doamnei?
                Mama: ok, asta este. Este ca și când nu ai făcut-o.
                Eu: de ce?
                Mama: pentru că doamna nu are de unde să știe că tu ai făcut tema, dacă nu o vede.
                Eu: îi zic că o aduc mâine.
                Mama: cum crezi.
                Acasă, seara....tema era pe masă în sufragerie, căci eu m-am oprit să mai lucrez la puzzle și am uitat că trebuie să duc tema în ghiozdan.
                Tata: ai uitat tema acasă?
                Eu: nu, eu am pus-o în ghiozdan.
                Tata: și cine a luat-o din ghiozdan?
                Eu: nu știu, poate cineva?
                Tata: care cineva? Că doar noi suntem în casă.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu