duminică, 17 mai 2015

Doamna are tot 30 de ani

Mama: tot mai crezi că doamna are 20 de ani?
Eu: nu, ne-a spus ea câți ani are.
Mama: și?
Eu: a întrebat-o Andrei și ne-a spus câți ani are.
Mama: a da?
Eu: da. Ne-a spus că are mai mult de 30, dar eu cred că are 30.
Mama: dacă v-a spus că are mai mult de 30 tu de ce crezi că are 30?
Eu: nu ai zis că dacă cred ceva așa e? Eu cred că doamna ne-a spus adevărul când ne-a spus câți ani are, dar eu cred că are 30 de ani. Așa că are 30 de ani.

Mama: ce să m-ai zic? Eu vroiam să îți zic că dacă tu crezi că poți să faci ceva reușești dacă crezi, pentru că vei căuta soluțiile să reușești, dacă tu zici că nu poți, renunți și nu mai te interesează. Ca la puzzle, dacă vrei cauți piesele și faci puzzle-uri de 260 de piese, dacă renunți piesele stau în cutie.  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu