vineri, 15 mai 2015

Vreau înapoi la școală

Vineri dimineață m-a bușit o criză de tuse la școală, așa că tataie a venit să mă ia acasă.
După ce am ajuns acasă, sună mama.
Tataie: am ajuns cu ea acasă. Ce să îi dau?
Mama: cum tușește?
                Tataie: nu mai tușeșete.
                Eu: vreau înapoi la școală. Nu mai tușesc.
                Mama:  nu mergi la școală înapoi că poate te apucă iar, stai acasă!
                Eu: doamna o să facă lucruri și eu nu o să știu.
                Mama: ne spune doamna, și afcem acasă. Aveai stare de vomă?
                Eu: îmi venea dar nu imi venea.
                Mama: adică ți-ai făcut iar silă singură?
                Eu: dacă tușeam, trebuia să fac ceva.
                Mama: să respiri adânc și încet.

                În cele din urmă s-a dovedit a fi o altă criză alergică, probabil la puful de plop, și de vineri seară am reînceput tratamentul antialergic..că doar făcusem pauză două săptămâni. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu