joi, 21 mai 2015

Nu imita prostia

Tata: ce ai învățat nou azi la școală?
Eu: am învățat că dreptunghiul se numește și altfel.
Tata: cum altfel?
Eu: nu mai știu dar când îmi aduc aminte îți spun.
Tata: paralelogram? Patrulater?
Eu: nu, nu!
Tata: Maule tu nu ști cum se mai nume;te dreptunghiul?
Mama: patrulater?
Tata: nu ai învățat dacă nu ști ce ai învățat.
Eu: nu imita prostia!
Mama: cum adică?
Eu: asta a zis și tati!
Mama: ce a zis și tati?
Eu: patrulater.
Mama: așa și?
Eu: așa ne zice doamna când noi repetăm greșala unui coleg, șă nu mai repetăm prostia.
Mama: am înțeles.
A doua zi mergând spre casă de la bunici mă trezesc: cuboid.
Mama: ce cuboid?
Eu: dreptunghiul pus unul peste altul care nu știam să zic ce am învățat nou și tu ai imitat prostia.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu