miercuri, 6 mai 2015

Cam scump!

La dentist, după ce mă dau jos de pe scaun, eu: ne mai vedem și luni?
Andreea: dacă vrei și tu și mami, da.
Mama: putem face sigilare la două măseluțe?
Andreea: sigur, dacă și Sara este de acord.
Eu: cât costă?
Andreea: pentru astăzi 90 de lei, iar sigilarea este 60 de măseluță.
Eu: adică pentru două măseluțe este 120 de lei. Nu crezi că e cam scump?
Mama, deja jenată: nu crezi că e problema mea? De când a devenit problema ta?
Eu: nu e problema mea, dar totuși e cam scump.
Mama: ne vedem luni, și apoi dacă se poate vineri, pentru celelalte două măseluțe.
Pe seara, mama vorbea cu Talida și îi povestea despre replica mea, eu să zicem că eram prin zonă: ce ai fi vrut să zic dacă așa am crezut eu?
Talida: ce să faci dacă ea este directă?
Mama: nimic! Dar poate îmi zice și mie înainte, să nu simt că îmi crapă obrazul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu