marți, 19 mai 2015

Care o fi maică-ta aia?

Mama de câte ori se enervează pe mine îmi spune ”așa te-a învățat pe tine maică-ta? care o fi maică-ta aia!”
Vine mama acasă și găsește la intrare în casă, pe o cutie pregătită pentru aruncat la gunoi, cămașa mea albă cu care fusesem la școală, fix cum m-am dezbrăcat.
Mama: ai început să te dezbraci de la ușă?
Eu: de unde ști?
Mama: e și greu să îmi dau seama când văd cămașa cu care ai fost îmbrăcată aruncată pe cutie la intrare....mă mir cum nu ai lăsat-o în fața ușii. Așa te-a învățat pe tine maică-ta să faci? Care o fi maică-ta aia!
Eu: auzi, să te întreb ceva.
Mama: întreabă.
Eu: care e mâncarea mea preferată?
Mama: supa cu găluște.
Eu: cum îmi place să dorm noaptea?
Mama: cu lumină și cu poveste.
Eu: unde am o pată?
Mama: pe frunte.
Eu: vezi că tu ești mama mea! așa că să nu mai întrebi cine este mama mea.
Mama: dar eu nu te-am învățat să te dezbraci pe unde apuci și nici nu ne-ai văzut pe noi că ne dezbrăcăm așa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu