duminică, 17 mai 2015

Ziua doamnei

Pe 14 mai a fost ziua doamnei.
Doamna mea este născută în aceiași zi cu mamaie Ștefi.
Dimineața, în timp ce ne pregăteam de plecare, mama: mai repede că azi trebuie să ajungem un pic mai devreme la școală să îi cântăm doamnei ”la mulși ani”.
 Eu: azi este ziua doamnei deja? ai luat și tu un coș cu flori sau un buchet pentru doamna?
Tata: chiar așa, nu ai luat?
Mama: am rugat-o pe mama lui Casian să se ocupe.
Eu: și ia și pentru mine un buchet de flori mama lui Casi?
Mama: ia un singur buchet din partea tuturor persoanelor  care au rugat-o.
Eu: doar un buchet? Fără cadou? Noi suntem 33 și doamna primește un buchet de flori?
Mama: cadoul este buchetul de flori. Și nu știu câte buchete va primi doamna, știu doar că eu am vorbit cu mama lui Casi.
Eu: trebuia să îi fac o felicitare.

Mama: dacă ai făcut puzzle până târziu eu ce să zic? Trebuia!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu