marți, 5 mai 2015

Întrebare, întrebătoare

Veneam noi liniștiți din parc, mama vorbea cu tata și mă trezesc și eu: am și eu o problemă.
Mama: ascultăm.
Eu: dacă Adam și Eva au fost primi oameni pe pământ și dacă ei au avut doi băieți, cum au apărut restul oamenilor?
Tata: hopa!
Mama: eu parcă știu ca au avut mai mulți copii.
Eu: S-au căsătorit între ei? Și ce hopa tati?
Tata: eu mi-am pus această întrebare mult mai târziu. Poți să îl întrebi pe profesorul de religie.
Eu: crezi că știe?
Mama: eu așa zic.
Marți, vin acasă, dezamăgită și cum vine mama acasă îi zic: domnul de religie a zis că o să aflu când o să ajungem la lecția la care trebuie să vorbim despre asta.
Mama: e, deci o să afli.
Eu: când?
Mama: când o să ajungeți la lecție.
Eu: mai întreb și pe alți poate aflu până fac la școală.

Mama: succes! Dar cred că domnul de religie vă va explica cel mai bine pe înţelesul vostru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu