miercuri, 13 mai 2015

Cu Donald

De mult mi-l doream pe Donald acasă.
Atât de mult, că atunci când doamna a trimis mesaj pe facebook să întrebe cine ce premiu are pe acasă neadus la școală și mama m-a întrebat: tu ai ceva de la școală dat ca premiu de doamna și ai uitat să îl dai?
Eu, am răspuns repede: nimic, am dat tot înapoi, dar îl aștept pe Donald.
Vineri a fost ziua ceea mare.
Chiar dacă tataie m-a luat mai devreme de la școală, doamna nu a uitat să mă premieze cu Donald.
Sâmbătă dimineață când mama a intrat la mine în cameră m-a găsit dormind cu Donald în pat și nu s-a putut abține să îmi ia aparatul să facă o poză.
Luni am apărut acasă cu Donald cel Mare. Mai era un pic și il plimbam pe Donald și pe la Auchan.


Mama: ce ai făcut de ai venit și azi cu Donald?
Eu: am fost cuminte.
Mama: cred că doamna a văzut că ești suferindă rău după Donald.
Eu: nu sunt suferindă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu