duminică, 24 mai 2015

Mă toacă la cap....

Mama: am auzit că astăzi te-ai scandalizat că tataie a plecat fără tine.
Eu: așa este!
Tata: eu nu am știu. Dacă ;tiam, nu știu dacă mai ieșeam cu bicicleta.
Eu: aș putea să mă duc la after?
Tata: de ce?
Eu: că bunici ăștia mă toacă la cap și mă pun să fac ce vor ei.
Tata: cum te toacă la cap?
Eu: ca pe ceapă.
Tata: de unde ai apărut cu expresia asta?
Eu: într-o seară ți-a zis mami că am tocat-o la cap ca pe ceapă, că am vorbit toată ziua, și eu am auzit-o.
Mama: probabil că am zis, cum trage ea cu urechea....
Tata: nu cred că tataie te toacă.
Eu: ba tataie cel mai mult.
Tata: cu ce te toacă?
Eu: tataie îmi zice mereu ”Sara hai la culcare”, ”Sara nu dormi?„, ”Sara când te culci?”, ”Sara o să fi obosită” iar mamaie îmi zice ”Sara mănâncă”, ”Sara nu mai mânca prosti”, ”Sara mănâncă mâncare”.
Tata: dacă ai face când îți zic ei prima dată nu te-ar mai toca la cap, nu crezi?
Eu: ba da cred, dar eu nu vreau să dorm. Mami poți verifica dacă am bani destui în pușculiță pentru after?
Tata: pe vremea mea se numea program prelungit și nu mie nu îmi plăcea.
Mama: ai pentru ceva timp, dar după ce faci? Că și bani din pușculiță tot de la bunici îi ai și de la Zâna Măseluță. Și de ce crezi că la after ești de capul tău? La cum o ști tu pe doamna crezi că vă lasă să faceți ce vrei și când vreți?
Eu: da, are și ea reguli.

Tata: dacă dormi ești odihnită și poți să faci activități și după-amiaza, dacă mănânci ce îți dă mamaie mai crești și tu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu