luni, 30 martie 2009

Sunt happy si scriu pe blog!

         Sunt happy! A venit si Grasu' acasa! Vineri seara l-a internat, ca a racit, si astazi a venit acasa. Bine ca a venit, ca ne-a tras o sperietura, fiind ca niste doctori prosi au zis ca are probleme la  inima si plamani! Niste prosti!

         Sa va spun ce am facut si in weekend: sambata am fost fata de comitet, adica cuminte! I-am lasat pe mami si tati in pace. Cel mai important este ca ieri a fost ziua lui tati! A facut 30 de anisori! stiti ca este de 120 de ori mai mare ca mine? Am aflat si eu ieri! Am fost si la maDridu, cum zice varul lui tati! Acolo l-am vazut si eu pe Mihaitza, iar mama Tia mi-a descantat. De la Mihaitza am invatat o replica f buna: l-a intrebat mama Tia cu cine seman, si el a zis ca seman cu parinti mei! Asa o sa si spun la toata lumea care ma va intreba cand voi fi mare; nu cum facea mami, de zicea ca e intelogenta ca mamaie Stefi si sensibila ca tataie Adrian!

         Mamaie Tanti si tataie Marinica si Bunelu' m-au alinat toata! 

         Daca ma intrebati ce cadou i-am facut lui tati, va spun imediat: am chefuit pana la 3 dimineata, ca pana si vecini de deasupra au dat tv-ul tare ca sa numai ma auda! Deci, tati te-am sarbatori ca lumea, nu asa!Mami zice ca numai am facut asa circoteca de mult, si ca daca mai fac ma da la catel.

         Si eu am primit ieri cadouri:a venit Lamaita in vizita si mi-a adus un carosel muzical, tacamuri de bebe, sa pap, si un deodorant, sa ma parfumez, sa miros frumos la intalnirile cu Grasu'!

         O sa pun si poze sa ma vedeti, dar sa le micsoreze tati!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu