luni, 23 martie 2009

Bine ai venit Ioana!

Astazi, pe la ora 7, a venit pe lume fetita nasicului lui tati. O cheama Ioana, si abia astept sa o cunosc. Sper sa fie la fel de cuminte ca mine! Ca eu asa ma consider, cuminte! 

Mami a vorbit cu mami de Marina si a hotarat sa ma invete sa dorm in patut. A zis ca daca mai insista tati sa ma ia la ei in pat, si daca mamaie Stefi ma mai alinta asa mult, ea se intoarce la servici...sa stie o treaba! sa ma creasca ei! zice si ea, dar cand pleaca si doua ore de acasa e toata agitata! Nu stiu eu ca nu e in stare sa se intoarca la servici!

Eu o astept pe Nectaria in vizita. A zis mami ca ne trateaza cu suc de portocale...eu la biberon, ea la canuta. Abia astept sa vina sa imi mai povesteasca una aslat si sa ma mai dragaleasca si Raluca, mami de Nectaria. Lasa ca o sa crestem noi mari si sa vezi ce ne mutam fie la mine, fie la ea...ca doar deschidem usa si mutam resedinta! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu