sâmbătă, 14 martie 2009

Vineri, 13!

Ieri a fost vineri , 13! Eu am fost ca de obicei: am ras, am plans, am vorbit, m-am rostogolit si incerc sa ma ridic in fundulet. De cateva zile daca ma pui pe burtica ma intorc singurica pe spate...iar daca am chef de vorba zic si eu abu, igi, si tot ce imi trece prin cap! Ieri a stat si tati cu mine mai mult ca de obicei, si am fost cumintica, ca mi-am dat seama ca toti sunt agitati.

Strabuna era sa imi faca cadou de ziua mea ceva: in loc sa papam tort, era cat peaci sa papam coliva...cum a facut, cum nu a facut, ca a intrat in precoma diabetica...noroc  cu doctorita de pe salvare ca a fost tare profi si stia ce e cu ea...ca mami tot incerca sa vorbeasca cu Strabuna,insa domnisoara doctora i-a zis ca nu o aude oricum, ca este inconstienta! Sa ne ajute Dumnezeu sa fim toti sanatosi, macar pana mai cresc si eu!

Maine este ziua mea, fac trei lunitze! Le spun LA MULTI ANI SI SA FITI CUMINTI ANEI SI LUI IUSTIN! Astept sa crestem si sa ne jucam impreuna! Ei au fost colegi mei in maternitate! Ne-am nascut in aceiasi zi...Ana s-a nascut inaintea mea, si Iustin imediat dupa mine!O sa crestem noi, si sa va tineti bine atunci! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu