vineri, 13 martie 2009

Astazi este carnaval!

Astazi mamaie Tanti are carnaval cu copiii.....abia astept sa cresc si eu sa vedem in ce ma costumez!

Ce sa va povestesc? ca de ieri sunt fata cuminte,  noaptea trecuta am dormit in patut. Asta sa demonstrez ca nu m-a rasfatat mamaie Stefi, si nu din cauza ei nu dorm eu in patut....pur si simplu imi place langa mancarica, in pat cu mami. Ma ofticase Strabunica, ca a zis ca daca ma mai lasa mami cu mamaie nu mai face ea om din mine! Dar ce ar putea sa faca? un catel? 

De ieri mai fac o nazbatie: incerc sa ma ridic in funduletz. De ce? Mami a obsevat ca daca ma lasa aplecata, ma trag de ciorapi... inca nu reusesc sa mi scot, dar stati sa vedeti atunci! Mami zice ca fac prea multe prosti pentru varsta mea, ca  deja ma prind de parul ei.

Monica, mami de Ana, sa sti ca si Ana e cuminte! crezi ca nu am vazut-o eu la maternitate si la botez!  O sa crestem noi mari si sa vezi ce facem! Mami spera  ca si eu sa fiu la fel de cuminte la botez, dar o las sa spere! Macar atat sa ii ramana si ei!

2 comentarii:

  1. Multumim tare mult pentru vorbe. Sa speram ca vom fi in continuare cuminte. Lasa ca ne facem noi mari si ne vom juca impreuna micutza Andra Sara Otilia (Bubu). Pupam ducle micutza rasfata.

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani pentru 3 lunitze implinite.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere