duminică, 15 martie 2009

Astazi a fost ziua mea!

Astazi am facut 3 lunitze, ca si Ana si Iustin! Am fost in parc doua ore...cand amplecat in parc cu mami si tati, m-am intalnit cu Nectaria. Ea pleca cu mami si tati ei in vizita.Abia astept sa mai cresc si sa merg, ca sa pot merge si eu cu Nectaria peste tot!

Am stat afara destul, si tati m-a plimbat prin parc simi-a facut poze....mami voia ridichi, ca a poftit la un nene, s-a dus la piata, si a venit cu mandarine. Cand am ajuns acasa, mi-a dat si  mie sa pap o felie,doua, de mandarine...eu am papat doar zeama ca nu stiu sa mestec...mami a fost surprinsa ca mi-a placut si chiar mai vream. Ea credea ca o sa seman cu tati...lui nu ii place. Ajunsese la concluzia asta fiindca amunorora nu ne place lamaia....mami imi da lamaie cand sughit si sa vedeti ce urat ma stramb!

Acum va las, ca ma duc sa sarbatoaresc...mami spera sa nu sarbatoresc cu chiote toata noaptea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu