miercuri, 18 martie 2009

Astazi vin bunci la mine...

Astazi vin bunici la mine, si sunt cuminte. De cate ori vin ei, eu sunt tare cuminte. Mamaie Tanti nu il crede pe tati cand zice ca urlu si nu ii las sa doarma noaptea si vreau plimbata....ca na, ea ma stie doar cuminte. De fapt eu sunt cuminte cand am vizite sa nu se sperie nimeni de mine. Poate astazi ma tine si tataie Marinica in brate...el m-a tinut doar o data, sa facem poza...cred ca ai e cam frica de mine...vine si vorbeste cu mine, rade la mine, ma intreaba ce fac, dar nu ma ia in brate....asa facea si tataie Adrian,pana s-a enervat mami si m-a pus la el in brate. Dintre barbati casei, tati a avut cel mai mare tupeu ca m-a luat din prima, chiar daca ii era frica de cap.

Mami mi-a facut azi curat in garderopa, si a scos o gramada de lucrusoare; a zis ca poate le da mamaie la cineva...ca mamaie e cu datul! dar mamaie a zis ca atunci cand cresc eu, o sa hotarasc: mai vreau o surioara sau un fratior, sau gasim si botezam un bb mic, si i le dam lui! Am timp sa ma hotarasc pana atunci, chiar daca tati zice ca nu ii mai trebuie bb mic, de parca ar fi nascut el! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu