vineri, 27 martie 2009

Am primit cadouri!

Astazi iar a venit Nectaria la mine...sa mai vorbim si noi ca fetele. Mami ei mi-a cumparat un hanorac sucar, abia astept sa ma imbrac cu el! Si mai mi-a luat si o jucrarie de ros, ca cica o sa imi apara dintisori.

Tare bine ma impac eu cu Nectaria, ca suntem amundoua niste mancacioase, papam tot ce vedem! O sa cresc eu mare si o sa ma duc pe picioarele mele la ea, asa cum vine ea la mine...nu numai cand o sa vrea mami!

Acum ma duc sa il terorizez si pe tataie...ca a venit de la servici! si sa ma ia si el in brate nitel, adica pana adorm! 

PS: Nasu' mami inca nu s-a lamurit cum e cu botezul asta! Nu stie ea clar cum sta treaba...si oricum a zis ca trebuie sa imi ia o rochita suchie de dus pana la biserica! Abia astept....chiar daca unii rad de mine, zic ca o sa ma faca mami o sorcova! Pana atunci mai ne informam cu e si cu botezul de la Mihaela, mami de Marina, si de la Monica, mami de Ana.  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu