luni, 23 martie 2009

Cum am apărut în viaţa părinţilor mei – Partea II

După consultaţie mami le-a sunat pe bunici... care evident au fost tare încântate şi au şi început să se sune între ele! Mamaie Stefi a stricat surpriza! Mamaie Tanti a servit lumea cu bomboane şi a zis că să îi dea vestea lui tataie Marinică făcându-i o surpriză cu o sticlă de băuturică. Când a intrat mamaie Tanti în casă şi a pus sticla pe masă, tataie a zis: Stiu! Aşa ca numai a fost nici o surpriză.
După aceia a urmat o perioada de analize şi consultaţi lunare...în fiecare marţi după data de 20, mami se prezenta la consult. La consultul ce a urmat după 20 august mami a aflat că trebuie să se odihnească mai mult, să numai facă efort şi să facă un tratament, fiind că eu nu eram cuminţică si deja voiam afară...şi abia că mă apropiam de 6 luniţe. Mami a trebuit să îşi ia concediu ca să fiu eu cuminte şi să ajung cât mai aproape de termen...de câte ori mami se ducea la consult, d-na doctor o certa, pentru că mami cum se simţea mai în formă, cum îşi lua lumea în cap....
Pe zi ce trecea, se apropia momentul apariţiei mele! Tati mereu îi zicea lui mami să o întrebe aceleaşi şi aceleaşi lucruri pe dna doctor, şi când mami zicea că a mai întrebat-o, tati zicea: „Ce şti tu! O sa fie complicat!”. Parcă el mă aducea pe lume...nu degeaba mami de Imam i-a pus numele de Complicatul!
Într-o zi dna doctora Moisa i-a povestit lui mami cum aş putea veni pe lume: să apar când vreau eu, să apar când vrea mami şi dna doctor, prin provocare, sau să apar prin cezariană, dacă va fi neapărat şi neapărat nevoie! Evident că dna doctor i-a explicat lui mami ce implică şi cum se desfăşoară fiecare parte, numai că mami a înţeles ce a vrut: că mă voi naşte cu provocare, când vor ele!
La consultul următor datei de 20 noiembrie, mami a stabilit cu dna doctor să vină la consult pe 16 decembrie, şi dacă e totul ok pe 17 facem cunoştinţă. Dna doctor i-a zis să stea în pat şi să nu facă efort sau să se obosească, fiindcă mai avem un pic. Când a auzit aşa mami a început să râdă; dna doctor i-a yis că nu p înţelege, că doar urmează să nască! Mami de emoţie când a plecat a luat haina altei doamne, bine că s-a pris repede şi a dus hăinuţa la loc, că lăsa pe cineva dezbracată!
Ei bine, eu ca o mândruţă pe 14 spre 15 noaptea m-am hotărât că numai vreau să aştept şi am început să mă mişc prin garsonieră. De pe la 1 noaptea mami a început să se ducă des la pipi, şi a observat că are niţele dureri....ea şi mai mândră ca mine a zis că să ia medicamente, că poate trec contracţile. Tati tot întreba ce se întâmplă şi dacă se simte bine, însă mami spunea să se culce că e ok...până la urmă tati şi-a dat seama că are contracţi, şi a început să urmărească dacă sunt regulate şi la ce interval sunt...aşa învăţase el la curs, de la dl doctor Pop-Began! Când a văzut că sunt regulate şi dureroase, a zis că trebuie să meargă la maternitate....era la 2 minute. Mami a zis că nu şi nu, că pe 17 a vorbit cu dna doctor să apar, şi numai pe 17 apar! şi că ea îi dă un mesaj dnei doctor şi dacă zice să meargă la maternitate merge. Mami i-a dat mesaj, însă tati a insistat....până la urmă s-a lăsat convinsă să meargă la spital. Pe la 04:30 au plecat cu bagajul după ei şi evident cu mamaie Ştefi, că nu a vrut să stea acasă. 

Un comentariu: