joi, 26 martie 2009

Tati si tataie sunt raciti....

Tati si tataie sunt raciti de duminica...eu sunt cuminte, inca nu am racit. Si mamaie Tanti a racit...vad ca nu le mai trece. 

Zilele acestea am fost cumintica, am mai lasat-o pe mami sa isi faca si ea treburile. Cateodata mai satu si cu strabuna...care e si ea obraznicuta!

Azi trebuia sa vina tataie Marinica in vizita, dar a intervenit ceva si nu a mai venit. Abia astept sa cresc sa merg eu la ei, sa vezi ce afc pe acolo prin curte! 

Sambata mamaie Stefi s-ar putea sa mearga la curte...poate o vrajesc pe mami sa mergem si noi! sa facem putina ordine si disciplina pe acolo. 

Mami a vorbit azi cu Monica, mami de Ana, sa ne intalnim si noi...abia astept sa o vad pe Ana. Cand are mami timp o sa scrie Partea III la cum am aparut in viata lor, si acolo o sa vedeti de unde o stiu eu pe Ana. Ana e ffff cuminte pe langa mine!

Azi am aflat si ca Imam face crize de gelozie...pai in conditile acestea ma mai gandesc daca ma mai marit cu el! daca el de acum e gelos, ce facem noi mai tarziu? Mami zice sa nu ma iau si eu dupa el, si tot imi zice mie sa fiu independenta! Ce o fi aia independenta? parca zicea tati ceva de Razboiul de Independenta! despre asta o fi vorba? daca nu m-au inebunit parintii astia ai mei. Cu Nectaria e cel mai simplu, ca vorbim aceiasi limba! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu