sâmbătă, 7 martie 2009

Sunt cuminte!

De doua zile sunt cuminte! Ieri am stat cumintica cu mamaie Stef, ca mami si tati au fost de au cumparat cadou nasilor pentru botez. Mami obsedata vrea sa scape de o grija! Parca il si vad pe nasul ce reactie va avea cand va vedea cadoul...ca a zis ca sa nu o prinda cu asa ceva, si mami a fost neascultatoare si tot ce stie ea face!  Acum va dati seama cu cine seman!

Tot mami a ajuns la concluzia ca in zilele in care eu fac nazbati, strabunica e cuminte...acum ca am fost eu cuminte, va dati si voi seama cine a facut nazbati! 

Seara mami cedeaza, nu mai ma poate adormi ca adoarme ea prima...asa ca tati este de serviciu de vre-o saptamana! si eu sunt tare incantata, fiindca el ma pune in patul mare langa mami. El e bun! Mami insista sa dorm in patut, tati zice ca am timp toata viata sa dorm singurica!

Maine e 8 martie, si am pregatit cadouri pentru mami si mamaitze, pentru strabunica - nimic, ca nu a fost cuminte azi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu