miercuri, 1 aprilie 2009

Marcati un vot!

         Pe sistemul dati un leu pentru Ateneu...vreau si eu un vot de la toti cei care ziceti ca cititi ce scriem!

http://concurs.pampers.ro/profile/29213

        Mai ales ca sunt fetita cuminte merit acest vot! Si nu costa nimic, va vine un cod pe sms cu care trebuie sa validati votul! MULTUMESC ANTICIPAT! Am rugamintea ca cei care ma voteaza sa imi spuna ca sa le pot multumi cu diferite ocazii!

         Suntem putin tristutze ca Imam a facut febra, si nu ii scade deloc. Mami o va suna maine dimineata pe mami lui sa vedem ce mai face!

         A si Nashu, te laudai cu comentarii? Pai "comentarii" este la plural, nu? Si de la tine am vazut un singur comentariu! Singura care poate vorbi despre comentarii este mami de Ana. Chiar, Ana o fi bine? Ca nu am vazut-o pe mami ei pe mess azi! 

         Somnic usor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu