luni, 9 martie 2009

Cadou de 8 Martie!

Cadou de 8 Martie mami si-a dorit sa dorm in patut! Eu ca o fata cuminte ce sunt, am ascultat-o! Asadar, aseara am dormit de la 19 la 21. Apoi am avut un chef de joaca care m-a tinut pana la 1 noaptea....dar ca sa o rasplatesc pe mami de 8 Martie, am lasat-o sa doarma 4 ore linistita, fara mine! Era un vis pentru ea, dar uite ca s-a realizat! Acum sa nu spere ca toate visele se vor impli: ca eu nu am degand sa dorm mereu in patut! mai ales ca tati e de partea mea! Ziua si seara o sa stau in patut, dar noaptea ma mai gandesc serios. Cum sa nu am ei mancarica chiar langa mine? ca doar deschid gurita si pap! Daca dorm in patut trebuie sa am foiesc ca sa auda mami ca imi e foame.

Un comentariu:

  1. Tare fain povesteste micutza momentele ei. Gingasa ca de obicei.. ca mamic si ca tati.

    RăspundețiȘtergere