miercuri, 11 martie 2009

Astazi sunt terorista.....

Pentru ca mami uitase ca sunt terorist, azi fac scandal! Nu imi intra nimeni in voie.....deja mami este extenuata! in ultima saptamana fusesem tare cumine, si am zis ca sa imi iau revansa. Daca continui asa, cica nu iesim afara. Mami zice ca nu vrea sa scoata tot cartierul la balcon. Luni am iesit la shoping...ce shoping? ca mami nu a reusit sa vada nika, dar sa mai cumpere. Eu am facut circoteca! Am scos tot magazinul afara sa vada ce scandalagioaica sunt.

Mami si Strabunica zic ca mamaie e de vina, ca m-a invatat in brate. Insa ele uita ca il am si pe tati de partea mea, ca nici el nu ma lasa sa plang, cum ma marai nitel cum ma ia in brate...drept rasplata, mami il punse sa ma adoarma! ca ea pica, si adoarme inaintea noastra!

Era sa si uit: MULTUMIM DE COMENTARI Mihaelei si Monicai! Imi palc comenatrile, chiar ne gandeam ca toata lumea citeste, dar nimeni nu comenteaza! 

Un comentariu:

  1. Multiumim frumos.. Imi place sa fac comentarii cand imi place ceva anume. Tare.. imi place cum povestesti mititico... dar.. tu esti foarte rsfatata de toti... ceea ce inseamna ca esti foarte iubita...
    Mi-a placut are faza cu iesitul afara si ca,., tu faci scandal.. dar nu este adevarat ... mama si tat au o fetita ff cuminte care nu plange.. .
    Nu-i asa ca va fi frumos.. cand mama te scoate la o plimbarica prin cartier?

    RăspundețiȘtergere