joi, 26 martie 2009

Diversificarea!

Am uitat sa va spun, ca mami m-a ras de la portia de sucuri...a zis ca de la 4 luni jumate...ca sa va spun ce am facut. Am ramas pe mana lui mamaie Stefi si le-am vrajit sa imi dea mandarina. Eu papacioasa cum sunt am papat si pulpita de la mandarina...si uite asa m-am cam constipat....am papat o mandarina intreaga. Drept urmare mami a zis ca numai pup nici un suc si nici un fruct decat dupa botez!

Cica pe 2 Mai ma boteaza! Sa vedeti voi ce scandal o sa fac atunci....sper sa nu ne tina parintele Cezar prea mult cu slujba...am sa am eu grija sa vorbesc cu Teodora...ca ea sigur intelege ce zic eu! Poate pune o pila la taica-su, si ma scalda mai repede, ca eu nu am rabdare. Mami deja s-a dus si s-a uitat ce hainute sa imi ia de botez...a vazut ceva si acum regreta ca nu mi-a si cumparat, ca a zis sa mai astepte poate mai vede si altceva. 

Un comentariu: