vineri, 20 martie 2009

Cadou de la Pampers....

Ieri am fost cumintica! Mami si tati au fost la Carrefour sa imi ia si scutece...pentru ca am fost cuminte am primit o omida cantatoare!

Tot ieri am papat o portocala! Mami s-a speriat ca tot trag de felia de portocala si mai inghit si pulpita, dar ce sti tu bai mami ca mie imi place! ce numai voi sa mancati! Cand ii vad ca papa ceva, cum incep si eu sa plescai....s-au naruit planurile lui mami ca ma alapteaya exclusiv la san pana la 6 luni. Acum spera sa ma pacaleasca cu portocala pana pe la 4 luni...o las sa spere, ca cine stie la ce mai poftesc eu!

Tati e tare mandru ca ma intorc de pe burtica pe spate si ca incerc sa ma intorc si invers. Ce mai, cresc mare! Sa va feriti atunci!

Un comentariu:

  1. Gata ati inceput diversificarea?

    Bravo micutz-o ca incepi sa poftesteti de pe acum. Pai.... de ce sa nu exprim personalitatea si cand imi place ceva sa nu poftesc? Parintii nu mai au ce sa mai spuna.
    Trebuie sa se adapteze dupa mine.

    RăspundețiȘtergere