miercuri, 28 octombrie 2009

Weekend la naşi!

Weekendul acesta am fost la naşi...şi le-am făcut o surpriză: de această dată nu am mai făcut concert pentru naşa,ci pentru naşul!
Ştiam că a vorbit mai mult decât trebuie când a vrut mami să îşi cumpere maşină de pâine...şi mami nu cumpăra o singură maşină, ci trei...dar aceasta este altă poveste, care demonstrează cum se fac conferinţele la noi în familie...şi cum dacă îi zici ceva lu" mamaie Tanţi, în cinci minute află şi mamaie Ştefi, şi cum dacă îi zici ceva lui mamaie Ştefi, în nici cinci minute a aflat şi mamaie Tanţi...şi uite aşa, radio şanţul dela noi din familie făcut la telefon!
Revenind la naşi, prilejul vizitei a fost integrarea finilor cu numărul 3 în club...căci mai noi ni s-au alocat numere....ceea mai avantajată sunt chiar eu, momentan, fiind singura finuţă...şi atunci când zice finuţa, se ştie despre cine este vorba...şi poate aşa voi rămâne mereu, poate vor avea finuţi....ca ei să aibe numere...mie nu îmi place să fiu finuţa numărul 1...chiar dacă naşa spune că să fi numărul 1 eşti cel mai defavorizat, căci ea nu prea a ştiut cum stă treaba cu năşitul la mami şi tati la nuntă, aşa că nu a făcut totul cum trebuie...este doar impresia ei, ca întotdeauna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu